maandag 12 april 2010

vorderingen LOVE IS.....BOM

Ik heb gisteren even vandaag weer eens lekker gewerkt aan mijn LOVE IS.... quilt. Ik liep een beetje achter en wilde heel graag weer bij zijn. EN dat is me dus gelijkt. Ik vind het heel mooi worden en vooral heel warm. Als deze af is komt hij op onze slaapkamer boven ons bed.
Yesterday and today I worked on my LOVE IS....quilt. I was a little behind and now I made all the blocks so far. I like this one very much. Because the colours are very warm. When this quilt is finished it is going the hang in our bedroom above our bed.Ook Katy (bijna 8 jaar) is deze bloemetjes aan het borduren voor een quiltje op haar kamer. Inmiddels is zij met haar 3e bloem bezig. Voor haar eerste keer borduren vind ik dat ze het enorm leuk doet. Ze doet het met dikker borduurgaren en ze heeft er zoveel plezier in.
Also my daughter Katy (almost 8 year) is making the flowers for a little quilt in her bedroom. She is now making the 3th flower. This is her first embroidery project. She is doing really good for the first time. I'm really proud of her. Ze works with thicker embroidering thread and she enjoys herself very much with this project.

1 opmerking:

  1. Je hebt weer lekker de gang te pakken en deze blokjes zien er geweldig uit.
    Katy's blokjes zijn ook al zo leuk op die felgekleurde ondergrondjes.

    BeantwoordenVerwijderen