donderdag 10 juni 2010

Wat ben ik aan het maken

Gisteren wat ik bezig met een blogje schrijven doen ik een telefoontje kreeg waardoor ik helemaal vergat dat ik er mee bezig was. DUS nu een update met waar ik mee bezig ben of net af heb.
Ten eerste doe ik mee aan een zomerswap. Ik maak iets voor iemand en zij maakt wat voor mij. Vorige week heb ik alles afgekregen en de cadeautjes zijn klaar om te versturen. Ik kan natuurlijk nog niet op mijn blog zetten wat ik gemaakt heb maar ik kan wel de ingepakte cadeautjes showen.
Daarnaast ben ik bezig met een quilt waarvan ik elke maand 2 nieuwe borduurblokjes krijg, met als bedoeling dat het aan het eind van het jaar een quilt is. Deze quilt heet LOVE IS... naar een tekst uit de bijbel over liefde is.... Op den duur zal deze quilt boven ons bed komen te hangen.Zover ben ik tot nu toe.

En dan ben ik nog met een andere bijzondere quilt bezig. Namelijk een quilt voor Eric die ik af wil hebben voor zijn 12e verjaardag. Eric gaat na de zomervakantie naar het voortgezet onderwijs en dan vind ik dat hij op zijn minst eindelijk zijn eigen grote quilt moet hebben.

Daarnaast ben ik ook nog met wat andere projectjes bezig. Ben ook nog met een andere quilt bezig die gecombineerd word met borduren. Deze heet Life is beautiful. MAAR hier doe ik 1 keer per maand op de laatste woensdag een update van. En ik ben nog steeds bezig met mijn Nearly Insane. Hier zal ik proberen na de 18e een update te doen omdat we dan weer met zijn allen bij elkaar geweest zijn.

Zo tot zover een update van mijn maaksels.

1 opmerking:

  1. Wat is de quilt voor Eric geweldig mooi!!
    en je hebt je zijbalk een updat gegeven, ziet er goed uit zo

    BeantwoordenVerwijderen