vrijdag 18 februari 2011

Welke projecten heb ik liggen en waar werk ik nu aan

In de loop van de jaren ben ik heel wat projecten op naai/borduur/quilt/knutsel gebied gestart. Ik ben weer wat van deze projecten aan het oppakken om af te maken of te gaan maken.

Hier een opsomming:

BED/BANKquilts (zonder borduur):
- Quilt voor Eric
- Samplerquilt samen met Gait. Dit word een 2 persoonsbedquilt
- 2 verrassingsquilts (voor 1 heb ik alle stof verzameld en maak zelf een patroon en voor de andere heb ik het patroon)

Wallhangings (zonder borduur):
- jewel
- Kameleon
- Japanse puzzel
- kerstquilt

Quilt met borduur (stichery):
- Life is beautiful (nog een paar borduurtjes en dan kan ik top in elkaar gaan naaien en apliceren)
- Love is.... BOM
- Wendy Vosters Quilt

Andere projecten:
- quilt voor aanstaande neefje/nichtje (quiltwerk is klaar, stof voor bies is besteld) Deze moet eind mei/begin juni af. Ik ben nog nooit zo ruim van te voren begonnen.
- Kussentje maken van Katy haar zelfgemaakte top
- Vilten uiltjes
- Nearly Insane (project wat overal tussendoor loopt)
- Quilttas
- Trui voor Gait.
- Snakes en Ladders

WIMmetjes (Wil Ik Maken):
- Littlest quilt(s) of Love (quilts voor goede doel)
- Art-quilt
- Full Colours (Burn-out quilt) --> Hier wil ik aan beginnen als ik in Denemarken ben in de eerste week van mei.
- Jellyroll quilttas
- Matroesjkaquilt

DUS aadig wat om nog aan te werken. Ik ben op het moment met 5 projecten van deze lijst bezig.
Deze heb ik in het licht paars aangegeven. Mocht er een update zijn over 1 van de projecten kom ik die hier showen.

Groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten