donderdag 23 september 2010

D'ruitdaging

Hier doe ik aan mee. Ik ben hier attent op gemaakt door een lieve vriendin van mij die hier aan mee doet. Het leek me wel wat. Wat is het vraag je je dan af. Ga dan maar eens op het volgende blog kijken: www.yourganize.nl

Ik ben in eerste instantie begonnen met 50 dingen weg te willen doen. MAAR nu 2 weken later zit ik inmiddels al op de 98 dingen. Dus ga ik mijn doel ophogen naar 15o dingen voor het eind van het jaar. Het is zo lekker om dingen die je al lang niet meer gebruikt weg te doen. Of het nu naar de klikko gaat of naar een goed doel. Het geeft ruimte in je huis en in je hoofd.

Groetjes Joosje.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je hier ook aan mee doet. Ik ben ook gestart met als doel 50 stuks en heb het inmiddels opgehoogd naar 100.

    groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen